Golvdisplay
Stort hyllställ
Stort hyllställ
Stort hyllställ
Läs mer
Stort hyllställ
Stort hyllställ
Stort hyllställ
Läs mer
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Läs mer
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Fisherman’s Friend – produkten som blickfång
Läs mer
Hyllställ
Hyllställ
Hyllställ
Läs mer
Hyllställ
Hyllställ
Hyllställ
Läs mer
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Läs mer
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Snedställd ställdisplay med lösa hyllor och plakat
Läs mer
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Läs mer
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Stor display för varor som inte kan hänga eller staplas
Läs mer

Golvdisplay i papp är effektiva försäljningsmaskiner

Var tredje vara som köps i butik är ett impulsköp! Så det är inte så konstigt att en golvdisplay – även kallat butikställ – är något av det bästa som du kan investera i för att locka till dig kundernas uppmärksamhet.
Blant mange fristelser - hvorfor velge akkurat den?
Blant mange fristelser - hvorfor velge akkurat den?
Bland många frestelser - Varför välja exakt det?
Send prisförfrågan
Fontstørrelse

Detta vill vi uppnå med din golvdisplay

Det råder ingen tvekan om att konkurrensen om kunderna är tuff i butikerna. Det visar sig alltid att de produkter som är synligast, mest lockande och förtroendeingivande uppnår den högsta försäljningen.
 
Oavsett om produkterna presenteras i påsar, burkar eller flaskor. Vare sig vi pratar om konsument- eller distributionsförpackningar, varor som ska hängas på peggar (särskilda pinnar), tunga böcker, varor som inte kan staplas på varandra, eller varor som är lätta och ömtåliga – så har vi en bra lösning! Och vi har nästan säkert stött på något liknande förut, så vi vet var utmaningarna ligger.

Innan vi börjar arbeta med din nya display sätter vi upp följande mål:
  • Displayen ska se bra ut och ge intryck av produkter i hög kvalitet
  • Den ska visa varorna på ett lockande sätt, fånga blicken och locka fram köpimpulser
  • Den ska bidra till att stärka varumärket och varumärkets befintliga image och rykte
  • Displayen ska leda till ökad försäljning 

breddebilde gulvdisplay
En genial konstruktion som tål minst 12 kg per hylla utan stödinlägg. Den är lätt att montera och mäter endast 80 x 80 cm när den är inslagen. Lösning för displayer med både 3 och 4 hyllor. Produkter kan stå i egna tråg eller direkt på hyllorna. Våra bottentråg, med PE-beläggning, hindrar vatten från att komma in i displayen och förlänger displayens hållbarhet. 

Så vill vi skapa kreativa displayer

För oss är det en självklarhet att monteringen av en display ska vara lätt. Utrymmet i butiken är ofta litet och därför kan det vara smart att satsa på en lösning som är lämplig för försäljningen, och som naturligtvis har en bra lastkapacitet och fungerar som blickfång.
 
Vi värdesätter ”den bra idén”, dvs. en idé som tar avstamp i ditt företag och produkten som ska säljas, antingen genom färg, form eller budskap, kanske helst alltihop.
Bianca Heidenberg

Bianca Heidenberg

Säljare
+47 907 64 767
Kristine Benito

Kristine Benito

Selger
 +47 46 50 46 55

Boka ett möte!

Andra displayområden:

Palldisplay
Prepackning
Marknadsföringsmaterial
glommapapp
Kontakt
Glomma Papp AS
Statsminister Torps vei 17/19
1738 Borgenhaugen
Postboks 145
1701 Sarpsborg
Tlf.: +47 69 11 01 00
Faks: +47 69 11 02 00
post@glommapapp.no